Söndag 19 juli . Samling hos Trädgårdscaféet kl 10-11.

  • Vi bjuder på fika och minglar en stund, innan avfärd på vackra vägar in i Norge.
  • Färden tar en timma och destinationen är hemlig. Men vi kan avslöja att det är mycket fina samlingar vi skall få se.
  • Längs vägen har vi ett antal stopp med intressanta frågor och uppgifter samt fika.
  • Väl åter i Skillingmark, runt 16-tiden, blir det prisutdelning. Trädgårdscafeet är öppet, med mat och fika till kl 19.

Anmälningsavgift är 130 kr per person. Anmälan sker genom att betala 130 kr på Swish till 123 345 8403, (mottagare: Wenche Nesset), senast 10 juli. 

Välkomna till en kul dag.